OBSILF




Хто такий :
Моє мило (E-mail) :
Чарiвне слово :
Звiдкiля :
Маю пагу (URL) :
Хочу сказати :
RELOAD

Пошук в архiвах
Допомога
Шукати месаги за нiком Шукати слово Шукати з номера
по номер
Знайти останнiх месаг

Загалом месаг : 1652242 на 8602 сторiнках. Поточна сторiнка : 7.



xliborob
№ 1652002 вiд 2022-12-05 11:45:50

sk( здалеку...)
№ 1652001

Відхід з ЗАЕС?


sk( здалеку...)
№ 1652001 вiд 2022-12-05 11:20:09

Экспорт российского аммиака транзитом через Украину будет возобновлен в течение одной-двух недель. С таким заявлением выступил заместитель генсека ООН по гуманитарным вопросам Мартин Гриффитс. Речь идет о поставках по аммиакопроводу Тольятти – Одесса, часть которого пролегает на украинской территории.
По словам Гриффитса, переговоры о возобновлении экспорта идут весьма успешно и могут завершиться уже в скором времени. «Я думаю, мы довольно близки, мы приближаемся к этому на этой неделе. Я думаю, мы добьемся этого», – подчеркнул Гриффитс.
-----------
хз. що за многоходовочка
сподіваюсь усих наших полонених повинні віддати
інакше хз у чому сенс. романенко правильно пише. один прильот в той аміакопровід - і "хімічна атака" забезпечена хз з якими наслідками...



sk( здалеку...)
№ 1652000 вiд 2022-12-05 11:19:08

Voxa( Tel)
№ 1651996
звичайно. якщо ти диктатор. то правило "невеликої побєдоносної війни" ніхто не відміняв
плюс виховання населення у концепції "ми потомки македонського" чи "великих гунів" буде завжди. питання у тому що або це потомки-і-потомки, або гуни до доходили до парижу, значить "парижнаш"
багато країн хочуть "хакнути" цю систему...
хуйлостан захоплює, проводить референдуми, "алюдітакхатєлі"! оон з правом вето
оон не має механізмів щоб фізично викинути хуйлостан з захоплених територій...
плюс, як не крути, зони впливу залишаться завжди
-------------
до речі орбан також підписався в "збіговисько" яке пасе ердоган - щось там тюрсько-бла-бла-бла народи...
орбан каже що гуни то теж були тюрки - тому буде дружити
ну й хунгарі, як мад'яри кажуть, від гуннів
хоча консенсус істориків каже що мад'яри то ніх-хуйя не гунни. але то їх справи
за останні 300 років вони чомусь завжди підтримували лузерів у війні. і втрачали території
закарпаття - то, можливо, 1% території яку вони вважають своєю. трансильванія у румунії і третина словаччини - то ж теж частина "великої" угорщини. але там "страшно" претензії подавати...


торео
№ 1651999 вiд 2022-12-05 11:18:54

Невропатолог
№ 1651998

так. я не забув ту дискусію, тому і написав.


Невропатолог
№ 1651998 вiд 2022-12-05 11:03:27

2 торео
№ 1651983

Моє припущення таки було вірним.


торео
№ 1651997 вiд 2022-12-05 10:54:50

sk( здалеку...)
№ 1651993

"...не зовсім ясно коли ми будемо звільняти лугандон і крим. наскільки там важко буде. тому що для місцевого населення це буде "захоплення" і там можуть стріляти в спину..."
--------

імхо, коли дійде до звільнення території "лугандону", кацапи будуть думати більше про евакуацію, і колаборанти - разом з ними.
стріляти в спину буде важкувато в цих умовах.

звичайно, якщо влада в черговий раз не почне загравати з місцевими гавноелітами або обілечувати сепаратистів.


Voxa( Tel)
№ 1651996 вiд 2022-12-05 10:35:28

Прблема в тому, шо одна частина світу вже живе в новій, інформаційній постіндустріальній епохі, як це, в пошуку сінаргулярності, а інша ще у індустріальній, а деякі взагалі у середньовіччі ...
То так і виходе.
Одні не розуміють нашо війна взагалі, території? Навіщо? а другі як без війни вирішити питання. Хтось тіки творчістю переймаеться, чи як би жука якого не скривдити чи то ще шось, а у інших туалет - дірка з друго поверха на перший ...


торео
№ 1651995 вiд 2022-12-05 10:18:13

klirik
№ 1651987

+


sk( здалеку...)
№ 1651994 вiд 2022-12-05 10:15:54

Блогера, который критиковал лидера Чечни Рамзана Кадырова — известного блогера Тумсо Абдурахманова, который несколько дней не выходил на связь — застрелили в ночь на 2 декабря в Швеции.


sk( здалеку...)
№ 1651993 вiд 2022-12-05 10:12:17

Vichny
№ 1651978
от перший раз в житті погоджусь з Вічним :)
який нах краснодарський край чи ще якісь частини хуйлостану?
світ сильно порозумнішав за дві світові війни
десь писали що між першою та другою світовою в європі 20-30% (лінь перевіряти) ввп йшло на війну...
просто тому що раніше б-яка країна могла сказати що "єльзаснаш" і покласти пару млн людей на це...
ці всі домовленості про непорушність кордонів, фінально підписали в хельсінкі в 75му тільки...
тепер, коли всі підписались про непорушність кордонів. самі розумні, звичайно, організували нато... і нормальні країни витрачають на військові цілі 1-2% ввп
решта вкладається в розвиток держави, інфраструктуру і тп...
звичайно можна тролити хуйлостанців абрамсами на червоній площі і гривнями в москві. але то таке...
краснодарнаш - це дійсно "совок" в мізках
тут ще не зовсім ясно коли ми будемо звільняти лугандон і крим. наскільки там важко буде. тому що для місцевого населення це буде "захоплення" і там можуть стріляти в спину з кожного вікна і зливати координати...
а з приводу впливу на інші держави - гарний приклад - польща
скільки українців там працюють? в 21му сторіччі переміщення робочої сили - взагалі не проблема. в європі-штатах - кордонів немає. де знайшов кращу роботу - перемістився і там працюєш. і якщо країна дає можливості бізнесам створювати робочі місця, то через 20-30 років вийде так що в тій країні + пара млн додаткового населення з заробітчан. а їх діти що там народяться вже будуть "поляками" чи "німцями"...


Шубин
№ 1651992 вiд 2022-12-05 10:10:53

Судя по видео с вэб камеры (вернее по звуку, там звук тоже есть) в Энгельс прилетело что-то на реактивной тяге . Я не спец в этом но звук там явно не мопеда.


Perfect Stranger(http://www.ukrainiansoccer.net)
№ 1651991 вiд 2022-12-05 09:52:17

Призрак замка
№ 1651965

Вaсилю, тoбi тo трeбa? ти i тaк нe зрoзумiєш...


Недописувач( але Поціновувач)
№ 1651990 вiд 2022-12-05 09:50:29

klirik [Останнi 20 месаг]
№ 1651981 вiд 2022-12-05 08:45:08

Навіть якесь відео вже виклали, судячи з якого десь щось йобнуло - але що і де саме, незрозуміло.


Недописувач( але Поціновувач)
№ 1651989 вiд 2022-12-05 09:47:16

Існування домовленостей між Орбаном і Фуйлом можна буде довести тільки після захоплення та оприлюднення таємних архівів кремлівської рейхсканцелярії;)

Але якісь неформальні домовленості чи попередні консультації щодо введення військ під приводом захисту місцевого мадярського населення цілком могли бути.


klirik
№ 1651988 вiд 2022-12-05 09:42:56

Ну і угорці самі не соромились про це натякати

https://suspilne.media/260884-ugorsina-mae-plan-na-vipadok-akso-vijna-v-ukraini-sagne-zakarpatta-mzs-kraini/


klirik
№ 1651987 вiд 2022-12-05 09:41:23

торео
№ 1651984

https://novynarnia.com/2022/05/02/ugorshhyna-bula-u-zmovi-z-putinym-shhodo-mozhlyvosti-zabraty-zakarpattya-danilov/


Enot
№ 1651986 вiд 2022-12-05 09:27:04

Vichny
№ 1651985 вiд 2022-12-05 09:15:54
У випадку поразки України і втрати нею державності цілком може. Угорщина так вже робила з Чехословаччиною у 1939 році.


Vichny
№ 1651985 вiд 2022-12-05 09:15:54

Орбан - то є маленьке пиздливе угорське хуйло.
Він може мріяти про що завгодно, але збройні сили свої хуй він запустить кудись за кордон


торео
№ 1651984 вiд 2022-12-05 09:10:02

klirik
№ 1651980

на о. про це писав я. вірніше, я висловив переконання, що є якийсь секретний пакт хуйло-орбан, за яким закарпаття відходить угорщині.

а хто таке припущення виказував публічно?


торео
№ 1651983 вiд 2022-12-05 09:05:37

таки розібрався я з тими митрополитами, яких нагородив порох.

там було кілька, які підтримали пцу. щоправда, один помер, і не встиг, але, мабуть, була якась домовленість.

тож ця конкретна претензія по московській церкві знімається


Enot
№ 1651982 вiд 2022-12-05 08:51:17

Я вас прошу. Орбан мріє про Закарпаття. Ще недавно Угорщина вважалося нормальною країною. Уяви собі що у Польщі влада зміниться і прийдуть діячі які мріють про "Східні Креси". Чому ні? Там такі є. І які тоді будуть відносини України з Польщею?
Нема нічого вічного в міжнародних відносинах.


klirik
№ 1651981 вiд 2022-12-05 08:45:08




klirik
№ 1651980 вiд 2022-12-05 08:39:05

Vichny
№ 1651978
---------
Писали що хуйло пообіцяв Орбану Закарпаття у разі вдалого захоплення України. І він на це погодився. А поляки з румунами відмовились від аналогічних пропозицій


klirik
№ 1651979 вiд 2022-12-05 08:36:34

Повідомляють що наші хуйнули по Енгельсу, де база стратегічних бомбардувальників. Сподіваюсь не фейк


Vichny
№ 1651978 вiд 2022-12-05 08:19:27

Захоплювати території в Європі у 21-му сторіччі - то якась їбала кончена, на таке тільки кацапня здатна.
Тому, зокрема, мене і харить, коли, в тому числі і тут, бува, проскакують заклики приєднати Воронєж, чи Краснодар їбучий, бо там, тіпа, українці.
Ті хто таке пишуть є ментально кацапами.
Є багато інших способів впливати на ті чи інші території чи країни, без захоплення територій.


Недописувач( але Поціновувач)
№ 1651977 вiд 2022-12-05 08:16:40

"«Він викликав нас до себе після всіх цих справ. Когось покликав, той приніс валізу з грошима. Коломойський відкрив його, і перед кожним з нас поклав те, що нам заборгував клуб.

А потім сказав: «Перерахуйте». Хто буде в такій ситуації рахувати гроші? Хтось із нас каже: «Ігоре Валерійовичу, ми вам віримо. Все нормально».

А він в відповідь: «А я би на вашому місці перерахував». Ми на нього дивимось в подиві. А він продовжує: «Там не вистачає. Знаєте чому? Щоб ви усвідомили, хто тут господар», — сказав Медін".
----------------------
Власне, вкотре стає зрозуміло, що бєня - містечковий гешефтмахер, себто дрібний базарний барига. Нічого стратегічного це створіння ніколи не зробить і не побудує.


Недописувач( але Поціновувач)
№ 1651976 вiд 2022-12-05 08:11:22

Якщо відкласти військово-політичні міркування і зосередитися лише на економічних, то для Польщі Україна є цікавою як джерело трудових ресурсів. Але для того, щоб отримати ці ресурси, жодної потреби у поглинанні України не існує - самі їдуть, і їхатимуть в дедалі більшій кількості. В інших сферах економічної діяльності зараз немає сенсу робити якісь прогнози, тому що незрозуміло, як виглядатиме економіка України не лише за 10-20 років, але навіть за рік чи два від сьогодні.


Goran134
№ 1651975 вiд 2022-12-05 03:38:36

olma
№ 1651967

В сусідньому будинку. В'їбало дуууже гучно. Але нюанс - в'їбало без горіння. Очевидно хтось заправив на заправці балон по максимуму по холоду, в теплі газ розширився, ну і... Це треба мать на увазі і якшо вже використовувать балони в багатоквартирних будинках (а в цих свічках де їбануло, звісно, що тільки електрика і коли нема живлення, то нема нічого - ні води, ні тепла, особливо, на верхніх поверхах), то пам'ятати про елементарні правила безпеки та закони фізики.


klirik
№ 1651974 вiд 2022-12-05 01:55:47

Геть
№ 1651973
--------
Злиті координати це півбіди. Місцеві пишуть що перший раз в ту зону прилітило ще в середу, але всім похуй. Ось де проблема


Геть
№ 1651973 вiд 2022-12-05 01:37:48

klirik
№ 1651971 вiд 2022-12-05 01:23:34

Хтось злив координати :(


LAZY
№ 1651972 вiд 2022-12-05 01:27:31

Enot
№ 1651956

Тобто у 21 сторіччі Польща може почати загарбницьку війну проти України? Друже, та ти ж калірований ідіот, хвора потвора. Світ рухається уперед, розвивається, деякі речі, які відбувалися ще якісь сто років тому, вже цілком неможливі у сучасному суспільстві та у відносинах між країнами, але деякі довбойоби ще продовжують натягувати логіку давнокитайських онолітегов на сучасні країни та сучасні реалії. Таке буває, коли довбойоб не має відчуття міри та відчуття часу.
Тобто ще раз - Польща, як країна НАТО, Євросоюзу та взагалі - така, що належить до сучасного Західного світу - отже, ця країна почне агресію проти України з метою відгризти частину іншої держави, визнаної світом та міжнародним суспільством? Тебе навіть не бентежить той очевидний факт, що у сучасному світі загарбницькими войнами бавляться тільки країни третього світу та усіляки бандустани? Для тебе хуйлостан, очолюваний єбанутим хуйлом - це теж саме що й європейська країна - Польща? Усі країни тільки сплять та й бачать, як відгризти частину земель від іншої країни? Чувак, ти застряг своїм слабеньким мозком десь у середньовіччі, співчуваю.


klirik
№ 1651971 вiд 2022-12-05 01:23:34

Нам в'єбали склад БК в Краматорську. Туди прилітало увесь тиждень


olma
№ 1651970 вiд 2022-12-05 00:12:13

Геть, не можна талонами користуватися у багатоквартирному будинку. У приватному односімейному будинку - та цілком Ок. Якщо їбане то постраждає тількихата господаря.


Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1651969 вiд 2022-12-05 00:06:31

от бляді, знову с-300 серією по місту :(


Геть
№ 1651968 вiд 2022-12-04 23:29:43

olma
№ 1651967 вiд 2022-12-04 23:14:45

Вікно не відкрили?


olma
№ 1651967 вiд 2022-12-04 23:14:45

У Києві на Троєщині у багатоповерхівці стався вибух газового балона. Джерело: https://censor.net/ua/p3384900

Ну от і результат. довбойоби


olma
№ 1651966 вiд 2022-12-04 23:14:45

У Києві на Троєщині у багатоповерхівці стався вибух газового балона. Джерело: https://censor.net/ua/p3384900

Ну от і результат. довбойоби


Призрак замка
№ 1651965 вiд 2022-12-04 23:03:20

2 Perfect Stranger
№ 1651867
Колья, не зупиняйся! Так коаліція з ким у зебілів? Задля чиїх інтересів наш представник проголосував за мяскву?


Геть
№ 1651964 вiд 2022-12-04 22:56:45

LAZY
№ 1651952 вiд 2022-12-04 20:25:09

Тамбовскай волк тобі "чувак". Маю свій жупан, тому я - пан!
ЗІ вибач, як тебе пшеком образив. Я гадав, що ти бринзоїд чи циган, то коли писав був впевнений, що твоєї реакції не буде. Овва як вийшло! Вибач.

ЗІІ не зрозумів чого футбольний коментар усіх на геополітику потягнув. Я ж чисто за їх збродну, яка більше за зачіски турбувалася, ніж аби хоч якось із Францією моцніше зіграти. Не технічно, так хоча б фізично побитися. Тупо злили все. Політично до поляків питань не маю:)


olma
№ 1651963 вiд 2022-12-04 22:23:27

Англійці це класика бий-біжи. Коли в них є тренер толковий та виконавці у формі, то досягають результату швидко і красиво.




Сторiнки :
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ]
Archives





Locations of visitors to this page
Copyright (C)2001 by Star
Idea by Ukrainian Ranger

При использованиии материалов сайта ссылка на ОБСИЛФ(www.obsilf.kiev.ua) обязательна.