|
Загалом месаг : 1687298 на 9478 сторiнках. Поточна сторiнка : 2341. |
Batyj
№ 1593698 вiд 2021-02-18 15:37:33
лана, можешь не отвечать. 7 милизивертов за одну процедуду КТ - бред сивой кобылы.
Читайте Нормы радиационной безопасности НРБ-99 (хотя бы, есть и более новые).
Пункт 5.4. Ограничение медицинского облучения .
5.4.2. При проведении профилактических медицинских рентгенологических исследований и научных исследований практически здоровых лиц годовая эффективная доза облучения этих лиц не должна превышать 1 мЗв.
Установленный норматив годового профилактического облучения может быть превышен лишь в условиях неблагоприятной эпидемиологической обстановки, требующей проведения дополнительных исследований или вынужденного использования методов с большим дозообразованием. Такое решение о временном вынужденном превышении этого норматива профилактического облучения принимается областным, краевым (республиканским) управлением здравоохранения.
-------------
ГОДОВАЯ, блять!
Рто что, чтобы сделать РљРў надо собирать Совет министров каждый раз?
sk( здалеку...)
№ 1593697 вiд 2021-02-18 15:35:34
євросоюз "має проблеми" з вакциною
ну-ну... підписали контракти з модерною на 150 млн цього року і опція на 150 млн наступного
макрон тут пропонує європі-штатам 5% своїх вакцин віддати в африку, бо там бардак, а людей потріно вакцинувати... бо китай-хуйлостан там вже застовбили місце як "добрий дядя айболіт"
шан смєпашкін на 1+1 казав що 16-17 вже буде вакцина. причому казав 15го. коли його питали чому 15го вакцинування не розпочалось...
вже навіть не смішно...
Batyj
№ 1593696 вiд 2021-02-18 15:23:22
che7
в„– 1593682
о какой дозе идет речь?
Поглощенной или эквивалентной?
Batyj
№ 1593695 вiд 2021-02-18 15:22:31
о какой дозе идет речь?
Поглощенной или эквивалентной?
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593694 вiд 2021-02-18 15:16:31
Шмигло каже, що все проплатило для всіх охочих. То де ж вакцини, сука?
------------------------
"У нас укладено достатньо контрактів з виробниками, щоб усі охочі могли вакцинуватися, та сплачено відповідні кошти. На жаль, сьогодні спостерігається дефіцит вакцин, і країни Європейського Союзу його також відчули".
m1919( Київ - чемпіон!)
№ 1593693 вiд 2021-02-18 15:05:22
Сьогоднішній ОБСР?ЛФ
Enot
№ 1593692 вiд 2021-02-18 14:30:05
olma
в„– 1593691 РІiРґ 2021-02-18 14:15:13
Так. КТ та МРТ ще багато поввозили, бо вони дорожчі і з них відкат більший). Отак завдяки корупції став доступним дуже потужний засіб діагностики :-)
В багатьох випадках він заміняє кілька досліджень, які довелось би робити без нього, в тому числі інвазивних.
Тому з фінансової точки зору він теж вигідний. І з точки зору втрат часу.
olma
№ 1593691 вiд 2021-02-18 14:15:13
Імхану і я.
Шляхом дискусій і непорозумінь дійшли висновку, чому в Україні всіх гонють на КТ. Та просто тому,що у нас КТ більш доступні фізично,отже зручніші для пацієнтів і лікарів.
Давайте підраХуємо скільки за останніх 25 років було завезено в Україну апаратів КТ та МРТ, а скільки Рентгенівських апаратів?
Мабуть КТ буде в рази більше - тому що КТ a priori атрибут нової комерційної медицини. Капіталізм :) За КТ з пацієнтів завжди брали гроші, хоч де б воно не стояло - чи в приватній чи державній установі.
А Рентгенівські апарати у свій більшости це старі машини, які у старих поліклініках були встановлені для обстеження і профілактіки рабочого класу. Флюрографія для роботяг.
І оскільки КТ фішка нової платної медицини, то в приватних клініках ця діагностика це все зазвичай на першому поверсі, а не блять на 6 поверсі, де працює 1 совіцький ліфтик (більше 2-х товстих людей не влазе) як в державній установі на Харківському шосе 121.
І там черга з нещасних людей, які лікарняний прийшли оформлять чи інвалідність, або якусь іншу проблему.
Щоб зробити КТ, треба мати тільки транспорт для хворого і гроші. Щоб зробити рентген або флюрографію, треба мати направлення, стояти в чергах, короче нічого доброго там нема.
Підсумок. Медицина і медична система набагато більше має спільного з соціально-економічним станом суспільства, а не з станом сучасної медичної науки.
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593690 вiд 2021-02-18 13:57:14
"...Зокрема, детективи 8 та 16 лютого приїжджали до ОАСК, щоб застосувати щодо Вовка примусовий привід, але цього не вийшло зробити.
...Детективам в ОАСК постійно вказують на двері і кажуть, що Вовк відсутній на роботі".
-------------------------
"Так Штірліц вже другий тиждень поспіль найобував гестапо" (с)
Starik( Украіна, Київ)
№ 1593689 вiд 2021-02-18 13:47:15
olma
в„– 1593676
У меня сын въехал в Украину со справкой о вакцинации Файзером. Справку и перевод смотрели всей сменой на входе в аэропорт :) , но пустили.
yagshamash
№ 1593688 вiд 2021-02-18 13:36:23
SK
Ноле сказав, що проти Ослана не мав жодних ознак болю, почувався добре і грав найкраще досі у цьому турнірі. Сказав, що бере день відпочинку, але в суботу проведе тренування, включно з тактичним. Ну й каже, що завтра візьме попкорн і одержуватиме задоволення від матчу зайцева і ципи.
Enot
№ 1593687 вiд 2021-02-18 12:43:48
Всім вам слід розуміти, що ваша доля і доля ваших рідних залежить лише від вас. Не можна перекладати відповідальність за неї на лікарів, на медичну систему яка працює зараз в аварійному режимі. Вас можуть сімейні лікарі посилати подалі, не ведіться, не втрачайте час, втрачений час може вартувати життя. Зробити знімок, зробити тест можна і без направлення. А маючи знімок ви маєте привід для госпіталізації, якщо у ній є потреба, вас просто так послати не зможуть вже.
Enot
№ 1593686 вiд 2021-02-18 12:14:13
Jen
в„– 1593684 РІiРґ 2021-02-18 11:48:35
Я - лікар, і я кожен день назначаю антибіотики чи направляю на ті або інші дослідження. Я оцінюю ризики, які є при призначенні будь-якого препарата та будь-якого дослідження.
Твердження що КТ не можна робити при підозрі на ковід-пневмонію тому що це дослідження може викликати рак, не є адекватним, навіть у клінічному сенсі. Це я м'яко кажу.
А про дексаметазон всім підряд це взагалі піздець. За це просто треба піздити лопатою.
Enot
№ 1593685 вiд 2021-02-18 12:05:11
che7
в„– 1593682 РІiРґ 2021-02-18 11:22:43
І що з цього? Для діагностики треба використовувати інформативні методи, коли є така можливість. Імовірність онкологічного захворювання від КТ чи рентгену вкрай мала порівняно з імовірністю смерті або інвалідності від ковіду.
Мобільні рентгенівські апарати це вихід для нетранспортабельних пацієнтів що лежать у стаціонарі. В Україні з такими апаратами велика проблема- їх немає, або майже немає. Тому твій твої вумні коментарі просто не мають сенсу.
Я пишу для дописувачів ОБСІЛФ які живуть в Україні, які в реанімації не лежать, і які знаходяться вдома, але в яких з'явилася проблема і треба правильно оцінити стан, щоб не дійшло до реанімації. Клінічний стан хворого у деяких випадках може не відповідати ступеню ураження легень. В такому випадку вчасна і точна діагностика і госпіталізація може врятувати життя.
Тому я ще раз кажу, хлопці, якщо є задишка, не валяйте дурня - зробіть КТ або рентген. КТ інформативніший. В Україні КТ-апаратів багато, немає проблеми зробити, особливо у Києві. Хоча в областях теж є.
Jen
№ 1593684 вiд 2021-02-18 11:48:35
Enot
в„– 1593656
Ані вживання антибіотиків, ані КТ легень не погіршить вашого стану.
Ти дійсно лікар ?
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593683 вiд 2021-02-18 11:26:25
che7 [Останнi 20 месаг]
в„– 1593681 РІiРґ 2021-02-18 11:18:12
Я не знаю - може і є такі апарати в Україні, але сам бачив лише стаціонарні.
che7
№ 1593682 вiд 2021-02-18 11:22:43
Enot
в„– 1593680 РІiРґ 2021-02-18 11:11:09
я не знаю, чому тобі продовжую відповідати, але може для інших дописувачів
Higher radiation–dose imaging
Most of the increased exposure in the United States is due to CT scanning and nuclear imaging, which require larger radiation doses than traditional x-rays. A chest x-ray, for example, delivers 0.1 mSv, while a chest CT delivers 7 mSv (see the table) — 70 times as much.29 Jan 2020
www.health.harvard.edu › cancer
Radiation risk from medical imaging - Harvard Health
che7
№ 1593681 вiд 2021-02-18 11:18:12
Недописувач( але Поціновувач)
в„– 1593678 РІiРґ 2021-02-18 11:06:44
так, мобільні апарати. я не знав, що в Україні є проблеми із такими. у нас я дивлюсь на ці апарати-пошарпані, старі, іноді знімок повернутий. ковідний знімок такий типовий, що не треба особливої якості. але робимо дуже багато ді-дімер, CRP, та інші аналізи. сатурація, якісні інженерні рішення по вентіляції легень.
персонал втомлений, так
Enot
№ 1593680 вiд 2021-02-18 11:11:09
"чимала доза радіації", ридав
olma
№ 1593679 вiд 2021-02-18 11:06:51
Статистикe по всій Україні - кореляції зрозуміти непросто. В листопаді коли був пік тестів позитив 12000 - 15000 мали щоденних 150-240 випадків летальних.
Зараз десь 4 500 - 6 200 позитив, маємо 140-160 летальних.
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593678 вiд 2021-02-18 11:06:44
che7 [Останнi 20 месаг]
в„– 1593677 РІiРґ 2021-02-18 11:01:36
Так у вас мабуть мобільний рентгенівський апарат привозять до палати з ковідними пацієнтами, а в Україні хз, скільки реально є таких апаратів. А з точки зору логістики, вести пацієнта на КТ чи на рентген - очевидно один фуй.
che7
№ 1593677 вiд 2021-02-18 11:01:36
Voxa( м.Запоріжжя)
в„– 1593672 РІiРґ 2021-02-18 10:39:53
1. я не довіряю воз а тим більше новинам у змі. ремдесевір не вмер, але так, у багатьох сценаріях не ефективний, дорогтй, тому його використання дуже впало.
2. рентген у нас та у тих, із ким ми розмовляємо у світі- роблять, і багато роблять. кт-ні. дуже рідко. перевозити хворого на ковід до кт кімнати- досить складно. чимала доза радіації, немає переваг перед рентгеном, складна ковідна логістика.у ковідних відділеннях не використовуємо стетоскопи.
olma
№ 1593676 вiд 2021-02-18 11:00:21
Щоб вїхати в Україну українцю, треба підписатися на самоізоляцію 14 днів, і пройти тест ПЦР, ті хто пройшов тест негатив, звільняються від самоізоляції.
На сухопутному кордоні заробітчани або прикордонні їздоки туди-сюди за взятки купують довідку про складання тесту. Так було до Нового року.
Мій знайомий їдучі з Польщі зареєструвався на самоізоляцію, але в нього телефон не підтримує ДІЯ-сиди-вдома. Він поїхав в село - ніхто не подзвонив, ніхто не приїхав його перевіряти. Та ніхто б не перевіряв, навіть якби він був в місті.
Іноземці при вїзді в УА мають показати вчорашній негативний тест ПЦР, а також страховку на лікування від ковіду. В Україну приїжджають хоча в разу менше, ніж до пандемії.
Batyj
№ 1593675 вiд 2021-02-18 10:58:04
До буковелю пускают как всех в Украину..Особо не доебуются. или справку давай или на границе тест, который 50 на 50..
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593674 вiд 2021-02-18 10:46:11
А до буковеля іноземців зараз вільно пускають чи ні?
sk( здалеку...)
№ 1593673 вiд 2021-02-18 10:42:44
olma
в„– 1593670
щось у мене є дуже великі підозри. чому в одній області - "спалах"?
британія-португалія "попали" від роздачу нових більш вірулентних штамів... у нас навіть не сказали нічого - чи це новий штамм прилетів з європи чи просто "буковель працював"...
Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1593672 вiд 2021-02-18 10:39:53
che7
в„– 1593655
те шо рeмдeсeвiр не допомагає при ковіді, ВОЗ сказало ще пів року тому здається.
В усіх же новинах було.
а як без КТ чи ренгена у вас визначають запалення легенів?
sk( здалеку...)
№ 1593671 вiд 2021-02-18 10:36:06
теніс
серена - аут.
начеб-то сказала що йде на пенсію. але це не точно... може передумати... вона й роджер дуже хочуть попасти на олімпіаду. от після неї вже буде "великий ісход"...
дженіфер брейді у фіналі. ще 3 міс назад була 50та...
пару років виступала за універ. поки не виходило грати одиночку - грала пару... видно локдаун допоміг.
перед австралія-оупен вона винесла марту у 2х сетах...
осака грала у 3х фіналах і всі виграла...
olma
№ 1593670 вiд 2021-02-18 10:34:31
Не тільки лижні курорти стали осередками поширення зарази, думаю оці Щедрі вечори 13-14 січня, 19 січня, праздники по церквах. На Прикарпатті ці традиції міцні - в результаті маємо там червону зону. :(
Sauron
№ 1593669 вiд 2021-02-18 10:21:17
Matchday!
Voxa( м.Запоріжжя)
№ 1593668 вiд 2021-02-18 10:05:57
sk( chromebook acer)
в„– 1593652
працюючій Буковель і усі лижні курорти. Купа знайомих туди поїхало січень-лютий
Зельц же подав приклад.
Enot
№ 1593667 вiд 2021-02-18 08:57:37
che7
в„– 1593664 РІiРґ 2021-02-18 08:45:05
Злив зарахований. Дядя, ти б книжку якусь почитав, з якою метою назначать стероїди при пневмонії. Я знаю що кидати понти, це певна особливість співвітчизників Бєні Коломийського. Але нащо хуйню писати?
Enot
№ 1593666 вiд 2021-02-18 08:53:16
Недописувач( але Поціновувач)
в„– 1593662 РІiРґ 2021-02-18 08:35:52
Преднізолон є. З тієї ж групи. Звісно що у тяжких пацієнтів.
Згідно настанови антибіотики призначаються при середній тяжкості і тяжкому перебігу.
Широко антибіотики не хочуть назначти не тому що це зашкодить хворим, а тому що вважається що це спричиняє появу стійких штамів.
Enot
№ 1593665 вiд 2021-02-18 08:48:50
Клінічна настанова ведення пацієнтів з ковід-19
https://www.dec.gov.ua/mtd/koronavirusna-hvoroba-2019-covid-19/
che7
№ 1593664 вiд 2021-02-18 08:45:05
Enot
в„– 1593656 РІiРґ 2021-02-18 06:47:56
no comments
дискусію закінчив.
Batyj
повчи жінку борщ варити, добре?
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593663 вiд 2021-02-18 08:42:46
Щодо КТ, то якщо у громадян є можливість її зробити, то їм же краще (і лікарю також), імхо. Тим більше якщо альтернативою є рентгенівський апарат виробництва 1960-х рр.
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593662 вiд 2021-02-18 08:35:52
Enot [Останнi 20 месаг]
в„– 1593658 РІiРґ 2021-02-18 07:54:35
Так а в українському протоколі лікування ковіду (хоча хз, чи є такий взагалі) присутній дексаметазон чи ні?
Batyj
№ 1593661 вiд 2021-02-18 08:10:35
Акуеть..
Как сообщает телеграм-канал "Шах и Шах", продажа билетов на матч 1/16 финала Лиги Европы между "Динамо" и "Брюгге" на НСК "Олимпийский" стартует утром в четверг, 18 февраля.
Недописувач( але Поціновувач)
№ 1593660 вiд 2021-02-18 08:09:41
Так, тут треба порівняти, коли почався приплив клієнтів до бєніного буковеля, і коли потім був спалах ковіду в області.
Batyj
№ 1593659 вiд 2021-02-18 08:04:22
Насчет вспышки РІ Р?ванофранковской РѕР±Р», вижу тока 1 обьяснение - там Буковель. РўСЊРјР° народу отовсюду, плюс обслуга РІ РІРёРґРµ таксистов, продавцов сувениров, жрачки навынос Рё РІ ресто, отельеров частых, мелких..
Сторiнки : |